Marcus Mørk

Jeg vidste bare dagen ville komme, hvor jeg kunne blære mig med at være eks-homies (ca…) med Marcus Mørk, jeg har også allerede nævnt ham i Merit-skabet. Marcus er en knægt, der er 11 dage yngre end mig. Hans klub HF Mors skal fra næste år spille i den bedste række efter oprykningskampen forleden og nu kan jeg også læse, at han blev kåret til 1. divisions næstbedste spiller i år (http://ekstrabladet.dk/sport/haandbold/article293909.ece) og han er jo stadig kun 19 år, så jeg påstår, at alle en skønne dag vil kende navnet Marcus Mørk (Kristiansen). Jeg har før haft succes med at forudvide sådanne ting. Fx har jeg sagt, at ham dersens Michael Gravgaard er pænt god til det der med at lave hovedstød og faktisk nærmest har international klasse, lææænge før folk begyndte at fatte det i hans FCK og landsholds-tid. “Lol, han spiller jo i Viborg, det er ligesom nogle lidt andre størrelsesforhold….” sagde man, men så begyndte han at score på landsholdet og tage de store drenge ud. Ligeledes tror jeg stædigt på at Marcus bliver en profil på landsholdet en dag.
– Vi lavede i øvrigt en deal i ca. 7. eller 8. klasse om, at han skal takke mig når han engang bliver interviewet om sin komet-karriere, så der vanker hvis han ikke gør det!

maj 7, 2007. Generelt, sport.

Skriv en kommentar

Be the first to comment!

Skriv et svar

Trackback URI

