Faste

Så står den på faste. Jeg startede i tirsdags og håber på at køre i 40 dage, jeg har i hvert fald sat et minimum på 14. Sidste og første (bemærk ordvalget) gang jeg fastede, var det lidt perspektivløst og mest bare for at se hvorhen det kunne/ville bære. Denne gang har jeg et par spørgsmål som jeg satser på at få bønnesvar på og i øvrigt væsentligt mere målrettethed og gejst. Desuden var første gang den fulde faste med kun vand, denne gang spiser jeg nogle smuler brød også (indtil videre 4½ skiver rugbrød på tre hele dage, så det er ikke fordi det er alverden), eftersom jeg også arbejder i disse dage. Så behøver man heller ikke koge/destillere vandet, hvilket er en klar fordel for så kan man fylde op hele tiden selvom man er på arbejde.
Det bliver godt, jeg kan allerede mærke det nu, selvom jeg lige skal over faserne sult og svaghed. Jeg mærker virkelig at helligånden bærer mig igennem det og giver mig glæde i svagheden. Det er fedt.
Men i hvert fald: Der bliver muligvis lidt stilstand på bloggen, da jeg også faster fra computer og TV osv. Jeg skærer i hvert fald ned for at prioritere min tid lidt mere fornuftigt.

maj 24, 2007. Aha, Generelt, Om bloggen.

Skriv en kommentar

Be the first to comment!

Skriv et svar

Trackback URI

