Thebassvault-clinic 18/07/07

Eller det er i hvert fald, hvad der skulle være sket, men Vic skulle videre ud med tour-bussen og havde indspillet hele dagen, så det blev udsat.
Det var dog ganske hyggeligt og jeg fik chattet meget med alle mulige. Bl.a. en bruger ved navn Aloha, som åbenebart var halvt dansk, halvt hawaiiansk. Hans mor var en Randrup før hun blev gift. Der kan man jo fx se… Jeg bringer nu en lille billed-reportage:

Kort efter jeg loggede på ved 3-tiden (AM) faldt snakken kraftigt på kager (delvist pga. mig selv)

Kagesnak

Så kom Vic online

Vic er online

MC Divinity til højre var lige kommet hjem fra en turné som bassist for Beyonce. Jeg tror det er Saundra Williams til venstre

Divinity

Steve er online, men hans cam fatter ingenting

Steve?

Anthony Wellington (og Steve stadig uden billede. Lyd var der dog…)

Ant

Ant forklarer situationen med det stramme program. Bemærk den lille reference jeg og Doubble`D laver til Christoffer Walkens legendariske SNL-optræden. “More Cowbell”

Cowbell

Sådan ser Victor Wootens vasketøj ud.

Laundry

Sådan ser hans hund ud. (Og Steve kæmper stadig en desperat kamp.)

Dawg

Vic og Ant siger farvel

Bye

Steve får endelig hul igennem!

Steve!

Steve kan berette at han er i New York for tiden. Sidst han var i byen var ca. et år siden, hvor han lavede noget morgen-TV med én eller anden sanger. Det så jeg rent faktisk på hotellet i NY da jeg var der, åbenbart samme tid som ham sidste år. Og ja, de fire gange clemen i træk + de følgende to betyder, at jeg talte direkte med manden selv. Det var sjovt.

Yo Steve

Jeg mistede forbindelsen og måtte af og på igen. Steve besvarer mit spørgsmål med “Tons of Billy Sheehan-stuff!” og snakker lidt om en eller anden jam han lavede med ham og John Patitucci, som han bare skulle have redigeret så den kunne blive smidt op på thebassvault. Jeg glæder mig!

Sheehan

Steve takker af. Han griner af Doubble`Ds spørgsmål og svarer “What does it look like?”

sleep?

Mere vil helt klart følge fra når de engang laver den udskudte clinic, hvis jeg ikke misser den.

juni 19, 2007. Aha, Bas, Jazz, Thebassvault, Visuelt.

Skriv en kommentar

Be the first to comment!

Skriv et svar

Trackback URI

