Test og skade

Via. Nederen:

You scored as Evangelical Holiness/Wesleyan, You are an evangelical in the Wesleyan tradition. You believe that God’s grace enables you to choose to believe in him, even though you yourself are totally depraved. The gift of the Holy Spirit gives you assurance of your salvation, and he also enables you to live the life of obedience to which God has called us. You are influenced heavly by John Wesley and the Methodists.

Evangelical Holiness/Wesleyan

96%

Reformed Evangelical

86%

Fundamentalist

82%

Charismatic/Pentecostal

61%

Classical Liberal

50%

Emergent/Postmodern

50%

Neo orthodox

46%

Roman Catholic

39%

Modern Liberal

36%

What’s your theological worldview?
created with QuizFarm.com

– En anden ting er, at jeg lige har skåret mig (meget) med en hobbykniv.
Jep… Første dag på mit nye arbejde nåede jeg altså dermed at være omkring 1½-2 timer. Udhulende stearinlys i bunden, så de ikke vælter eller går i stykker (eller hvad det var, jeg nåede knap nok at få fat i pointen), knækkede jeg bladet på kniven og jog resterne godt og grundigt ind i tommelfingeren på den anden hånd, som skulle sys umiddelbart efter at have hældt et par liter blod ud i håndvasken. Efterfølgende måtte jeg tage hjem, da hånden helst skulle holde opad i de følgende to timer for ikke at komme til at bløde vildt igen – og som det ser ud nu, er der nok gode chancer for at jeg heller ikke kan komme imorgen. God start? Det tror jeg vist nok..!

august 20, 2007. Aha, Generelt.

Skriv en kommentar

Be the first to comment!

Skriv et svar

Trackback URI

