Razz

Vi husker vel alle Rasmus Ott aka. hedengangne Razz. Manden, der vandt MGP i Danmark og også MGP Nordic, for senere at spille med i Jesus og Josefine og udgive et par CDer (3 tror jeg nok). Han har nu trukket sig tilbage fra showbiz, og de færreste ved, hvad han mon laver nu. Jeg gør: Han laver tricks! Eller han er gået ind i sporten/livsstilen/fænomenet Le Parkour, hvoraf et af elementerne består i, at tricke.
Eftersom Hr. Ott er noget af et multitalent og tilsyneladende meget dedikeret til hvad han foretager sig, er han nu også blevet ret god til dette. Faktisk har jeg hørt rygter om, at man lige nu debatterer, hvorvidt han er verdens bedste eller i hvert fald på vej til at blive det. Dette hænger også sammen med hans crazy eksplosive udviklingsrate. De følgende to videoer viser hans udvikling fra da han startede for bare et år siden og til nu.

[EDIT: Den første video fra 2006 er blevet taget ned og den fra 2007 er blevet gen-uploadet, men jeg har lagt en ny video op, som er fra april 2009, så man kan se udviklingen fra 2007 til 2009]

Anno 2006:

Anno 2007:

Anno 2009

august 29, 2007. Aha, Visuelt, youtube.

20 kommentarer

  1. nynne replied:

    du er så dejlig! ❤
    har faktisk ansøgt dig på arto (;
    håber ikke du afslår!

  2. nynne replied:

    mig og så en veninde vi sidder nogle gange og tuder i mens vi glor på vidioer med dig.. du er virkelig fantastsk!!

  3. clemen replied:

    Æh tak, men det er ikke mig der er Rasmus Ott.
    Dette er til gengæld hans ægte bruger på youtube…

  4. alberthe replied:

    hvor har du de videoer fra?
    jeg vil vildt gerne vide mere om hvad Rasmus ott laver nu!
    han er så sød, har du nogle billder, og har han stadig så langt hår?

  5. SABRINA replied:

    Hej.
    JEg synes der er æveligt man ikke høre mere til Rasmus. har kendt ham? vi var naboer, da han boede i Maribo på lolland. Men vi snakkede meget sammen og jeg spurgte meget til. hvordan det gik med hans cd er og så noget. og så nu har jeg ikke hørt fra ham i nogen år.
    det er jeg virkelig ked af? ..
    nogen der ved hvordan man kan kontakte ham ??
    knus sabrina

  6. Heidi replied:

    hvorfor kan jeg kommer ind på arto? og skive med Rasmus?

    hvorfor kan Jeg ikke det????

    ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
    ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

  7. Alberthe replied:

    Han har da altid boet i Gug ved Ålborg..
    hvertfald mens han har været kendt?!..

  8. CSC replied:

    hva hedder rasmus inde på arto..? :DD

  9. Alberthe replied:

    tror altså ikke han har arto..
    det er jeg næsten sikker på han ikke har??..

  10. Heidi replied:

    har Du ikke arto mere, eller hvad?! heidi ❤

  11. clemen replied:

    Det er altså stadig ikke mig der er Rasmus, jeg har bare skrevet om ham. Jeg hedder Flemming og jeg har ikke arto, så jeg ved ikke om Rasmus har eller hvad han hedder derinde. OK?

  12. gubbi replied:

    til permalink.
    hvor har du hans arto fra manner d;’??

  13. gubbi replied:

    undskyld trode det hva det man hed haha.
    nej men dig der den første der skrev her
    inde; hvor har du hans arto fra d;’ ??

  14. psykopat replied:

    [slettet]

  15. clemen replied:

    Så så, tal pænt!

  16. Trine, Nalle&Maria replied:

    Hey Razz (:.
    Vi er nogle piger fra 8.a på Løgstør skole.
    vi har om dig. så kan du ikke lige give lidt
    info om dig selv til vores opgave? det kunne bare
    være herligt, du! :D.
    tak på forhånd? ;p
    Trine, Nalle&Maria :D.

    P.s vil du så ikke lige være sød at sende
    sang teksten med “dance with me” til os? (;.
    tak skal du have! du er en gutter mand! :p.

  17. Heidi replied:

    hey! Rasmus
    kommer Du ikke ind på arto igen,
    Jeg vil lige spøre dig om noget? Rasmus ❤

    Kælige Hilsen Heidi din ven..

  18. Kasper replied:

    Fuck i er dumme, fat nu at det ikke er Razz’ blog og at det ikke er Razz der har skrevet det her.. det er fandme utroligt..

  19. Prinsen replied:

    Hahahaha. Rasmus på arto. Shit der er sjovt. Forresten har det rasmus laver intet med parkour at gøre. Parkour handler om at komme fra et punkt til et andet på den mest effektive måde. Tricking har mere med gymnastik, breakdance og Martial Arts (osv) at gøre.

  20. Vanessa Sain replied:

    hej jeg hedder Vanessa jeg vil bare sige af jeg synes af det er sku ærgerligt af han laver ik mere musik 😦 …… han var så sød når han var lille 🙂 hilsen Vanessa <3<3

Skriv et svar

Trackback URI

