Multitracks

Jeg har jo forresten fået min føromtalte looper – og den er fee! Det tog lige et kvarter før jeg helt fattede den mht. at trykke præcist nok på pedalen og fjerne trommerne og den slags detajler, men nu kører den. For en halv times tid siden havde jeg en time(vis)lang jam over nogle elementer fra Eleanor Rigby af The Beatles og nogle elementer jeg selv lagde oveni. Men i hvert fald var det denne mand der først inspirerede mig til denne jam:
Eleanor Rigby

All you need is love

Før jeg så disse videoer forestillede jeg mig, at det var præcis sådan jeg ville bære mig ad med at lave videoer af mig – hvis jeg ellers havde haft et (ordentligt) videokamera og en snært af video-editing-skills.

september 3, 2007. Bas, Generelt, Yihaa, youtube.

6 kommentarer

  1. lone replied:

    ja, det er da ret fedt; men du har lagt den samme video op to gange… – den nederste er ‘den forkerte’

  2. clemen replied:

    Det skal du ikke bestemme… Sådan går det når man satser med copy-paste i stedet for drag-and-drop.

  3. lene replied:

    det ér heller ikke mig der har bestemt, at den nederste ikke passede sammen med titlen… det har du selv stået for.. (men jeg så dem på den rigtige hjemmeside i stedet for)

    – og du kunne da forresten hurtigt smide sådan en der sammen; det kunne være sjovt at se

  4. clemen replied:

    Jeg har ikke råd til at købe et kamera. Jeg har lige købt cykel til 8400… en lydfil kan vi derimod snakke om…

  5. Søren K replied:

    Wow. I’m amazed! (… eller noget. Men er det ikke ca sårn man skriver: “Jeg er imponeret!” på internetsks?)

  6. clemen replied:

    Noget i den stil….
    Eller Sumfink laik datz..?
    Men ja, han laver nogle fede nok ting, ham Nikola!

Skriv et svar

Trackback URI

