Songs of Clemen: Godnatbamsen

– Jeg kunne jo egentlig godt lægge noget af det, jeg musikalsk set går og fifler med op…

Jeg har leget lidt med idéen om, at omarrangere Dynesangen, komponeret af Aske Bentzon, som stammer fra et kasettebånd, der hed Bamses Billedbog fra 1986 som jeg har hørt et par gange eller 50.000 op gennem årene.

Så her kommer den.
(Jeg har kaldt den “Godnatbamsen” fordi jeg troede den originale sang hed Godnatsang i stedet for Dynesang.. jeg skulle nok have gjort min research før navngivningen)

Vodpod videos no longer available.
Link

september 30, 2007. Aha, Bas, Jazz, Songs of Clemen.

Skriv en kommentar

Be the first to comment!

Skriv et svar

Trackback URI

