Songs of Clemen: Trivial pursuit of happiness

Det er nu så hyggeligt når man samles til jul og sidder og spiller spil med familien, især har fam. Dørken en forkærlighed for Trivial pursuit. Nogle af mine gladeste minder i nyere tid stammer herfra. Deraf titlen. Og så er det jo samtidig et slags ordspil.
Der kommer muligvis en bedre version når jeg lige får justeret lidt bedre på indspilningsindstillingerne, det er trods alt indspillet 1) på den båndløse, 2) stemt i B-G-A-D (as oppose to E-A-D-G som er standard), 3) med piccolo-strenge.
Vodpod videos no longer available.
Link

december 21, 2007. Aha, Bas, Jazz, Songs of Clemen.

2 kommentarer

  1. Madsen replied:

    Øvs…nåede ikke at tjekke den ud:-/

    Nå men så kan du jo tjekke den her…eller basgangen der starter omkring 1.20 min…ikke noget vildt men yderst funky!

  2. Clemen replied:

    Jeg fatter heller ikke lige hvorfor det ikke virker… det virker da fint hvis man følger linket, eller er det bare for mig?
    [edit: Nå, nu virker den igen…]

Skriv et svar

Trackback URI

