– ok ok

Så opdaterer jeg lige. Nu, hvor man har Facebook, er det jo altså meget nemmere at holde sig opdateret med, hvad folk laver dér.
Men jeg er jo startet på VUC, hvor jeg tager Engelsk og Tysk på B-niveau, hvilket er ganske udmærket, stille og roligt men alligevel med en del lektier til hver dag. Og det med at være tilbage i skolen igen, gør mig såmænd heller ingenting. Jeg tror sågar jeg vil sige, at jeg har savnet det. Min oplevelse af det ufaglærte arbejdsmarked er i hvert fald ikke videre glad, jeg gik i laange tider uden arbejde og da jeg endelig fandt et fast arbejde, jeg syntes var fint, blev jeg fyret inden der var gået to måneder. Og desuden er jeg nok generelt således indrettet, at jeg synes bedre om boglighed og at læse ting man aldrig kan bruge til noget, end at gå hele dagen at arbejde med hænderne med noget man rent faktisk kan bruge til noget. Teori er mere spændende end praksis. Jeg ved ikke hvorfor.
Ellers har jeg tænkt på at købe en ny bas snart (det bliver den femte, jeg har ejet i min tid som bassist), da jeg er ved at have afsat min første (den jeg kalder “Ibanez et-eller-andet-random” i Merit-skabet) til en ven, der gerne vil lære at spille. Samtidig tror jeg nemt jeg ville kunne sælge min 6strengede Shine SB26 for en beskeden sum, sådan at de to salg skulle kunne finansiere omkring halvdelen af den bas jeg påtænker at købe, som enten bliver 5 eller 6 strenget. Mest af alt har jeg haft kig på en MTD KZ, jeg har bare ikke fundet en, der kan købes fra et sted i Europa, så man slipper for at betale den svinedyre told. Det kunne nok stadig betale sig at købe den fra USA og betale tolden i forhold til en eventuel nypris i Danmark, men så vil jeg hellere afvente lidt endnu eller købe en anden. Jeg har dog også lige for få minutter siden fundet én fra England på et basforum, jeg ikke har husket at tjekke før, som koster ret fornuftige penge uden forsendelse, men til gengæld ikke er i det finish jeg gerne vil have, hvilket jo er ligemeget i forhold til hvordan den spiller, men hvis jeg skulle købe den ny, ville jeg vælge et andet finish, så helt ligeglad er jeg ikke.

september 25, 2008. Bas, Generelt, Om bloggen.

Skriv en kommentar

Be the first to comment!

Skriv et svar

Trackback URI

