USA Juni 2009 – December 2009 (ca.)

Det der sker nu er, at jeg er landet i Cresskill, New Jersey, hvor jeg vil befinde mig det næste stykke tid. Fra nu af vil denne blog blive brugt til at skrive eventuelle længere indlæg med tanker, overvejelser og betragtninger (på dansk som det eneste sted), men derudover har jeg oprettet en blog der hedder Project Flamerican, som vil være min hovedblog fremover, hvorudfra der linkes til alt hvad der sker i forbindelse med min tid her i Staterne. Project Flamerican vil i sig selv primært bestå af så vidt muligt tematiserede billed-indlæg og have en sektion med udvalgte tweets (fra min Twitter-profil) foruden at linke til de indlæg der måtte komme på denne blog samt på den nyeste blog, jeg har oprettet: Project Consuming America og en anden blog der er på vej.

juni 30, 2009. Om bloggen.

Skriv en kommentar

Be the first to comment!

Skriv et svar

Trackback URI

